Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD проблем със запалването

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Същата работа колега и при мене, само датчик на коляновия вал не е сменян, по принцип до колкото съм чувал ако има проблем с този датчик колата може да гасне в движение, а при мен няма такова нещо, запаля ли край на филма, всичко е 6. Само да видим къде ще търся сега дюзи за проба, както предложи iv4oo. Много е лошо така когато гадаеш без да поставят точна диагноза.

    Comment


    • #32
      Колеги нищо за агра не сте писали симптомите са същите не показва грешка имах го същия проблем само че на 2.4 и се оказа агр.Благодарение на бобо спестих много нерви и пари.Ако не е от него тичай про Бобо поне знае какво прави,успех....

      Comment


      • #33
        Колеги, най-накрая успях да намеря дюзи за проба. Днес смениха и четирите дюзи, с други, перфектни, но без резултат. Не е от дюзи...
        За спорта смениха и датчик на коляновия вал, въпреки че знаехме че няма как да е от това.
        @pironkov66 Да нямаш в предвид ЕГР?

        Сменено до тук:
        - нафтова помпа ВН /сменена поради друга причина/
        - регулатор към помпата
        - реле за подгревните свещи
        - дюзи
        - датчик колянов вал

        Без резултат.
        Last edited by rdveu; d.m.y г., 19:20.

        Comment


        • #34
          Колеги, ето и клипче което снимах днес:
          http://youtu.be/5XNwicXDMpU

          Comment


          • #35
            Колега и при мен е същата работа само дето при мен се оказа че не подгрява -релето си работи ,свещите са здрави ,вътре на таблото ми показва че подгрява а в действителност закачих пробна лампа на самата свещ и се оказа че не идва ток до нея ,а след като запали си подгрява няколко секунди и пробната лампа на свеща свети - което е нормално .Оказа се че нещо от компютара ще да е и аз реших проблема по най е втиният вариант -сложих си едно скрито копче под волана и го свързах към релето сега като се кача давам контакт натискам копчето за около 5, 6 сек.зависи колко е студено и паля .Пак пали трудно междо другото но и на -20градуса няма отказ .Дано да съм ти бил полезен следя ти темата.

            Comment


            • #36
              Добре де колега нали при тези JTD-та подгряване е било необходимо под 7-8 градуса, поне така съм чувал, даже един познат вика на шега, че когато е достатъчно топло и без свещи ще запали, ама не... и на 20 градуса пак трудничко пали. Всеки казва подгряването ти работи, накрая ще прежаля 80-100 лв. ще сменя и свещите.
              Вчера си направих един експеримент, подгрях няколко пъти и чаках докато релето изключи. Интересно, запали още от втори път, пак със затруднение, но запали. Така че, има вероятност да има проблем и в подгряването.

              Comment


              • #37
                Колега свещите ти най вероятно са здрави и релето ти е здраво но закачи една пробна лампа 12волта директно на самата свещ отгоре идай на подгряване и виж дали ще светне лампата ,ако не светне значи не подгрява нищо че на таблото ти показва че подгрява .При мен беше така ако искаш звънни ми на тела и ще ти обесня по подробно-0882833949

                Comment


                • #38
                  Колега ако искаш дай твой тел. да ти звънна

                  Comment


                  • #39
                    Колега не трябва да е от свещи и с пробна лампа ги провериха, а последният майстор при който ходих каза че една по една ги е смъкнал и ги е проверил. Ако имаш нещо друго в предвид по-късно мога да ти звънна ако ти е удобно но са проверени преди седмица-две свещите.

                    Comment


                    • #40
                      Колега, никъде не видях лампата за маслото да ти свети. Като изгаснат всички лампи за тестове преди да запалиш трябва да остане да свети акумолатора и маслото.
                      Може аз да не съм довидял, но ако не свети преди да запалиш може да има нещо общо с проблема.

                      Comment


                      • #41
                        ами според мен си плаче за нов акумулатор,защо не пробваш с нов да видиш как е ,като гледам много мудно върти и според мен е от това,трябва си силен стартов ток,това съвсем сериозно го казвам,пробвай и пиши какво е станало
                        Last edited by donMirkoni; d.m.y г., 20:10.
                        Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
                        Алфа 145 1,9 JTD - настояща

                        Comment


                        • #42
                          @sasho156 Колега, лампата на маслото наистина не свети...
                          @donMirkoni И на мен не ми харесва как върти, слабо е сякаш. Само да не е стартер... Акумулатора ми наистина си е за смяна. С току що зареден акумумулатор пали доста по бързичко, но пак затруднено.

                          Comment


                          • #43
                            Колеги, какво ще кажете за този акумулатор: http://store.emk-33.com/product/4695...r-dynamic.html
                            Добър ли е за 156 1,9JTD?

                            Моят акумулатор без това е за смяна, толкова се охарчих поне и един акумулатор да си купя.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от rdveu Покажи съобщение
                              Колеги, какво ще кажете за този акумулатор: http://store.emk-33.com/product/4695...r-dynamic.html
                              Добър ли е за 156 1,9JTD?

                              Моят акумулатор без това е за смяна, толкова се охарчих поне и един акумулатор да си купя.
                              Добър е.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                И този акумолатор не е за изхвърляне

                                http://www.kit93.com/akumulatori.htm...og=12&item=108
                                аз съм с този от 2 години и миналата зима дори и в 7:30 сутринта като тръгвах за работа си палеше като пушка.
                                А щом не ти свети лампата на маслото нека да ти проверят дали подкачва масло. Струва ми се че като се опита да запали е на сухо, все едно няма капка масло и чак после тръгва.

                                Comment

                                Working...
                                X